Dan före dan före dopparedan

Dagen började mycket bra med lite jakt med pappa på morgonen (utan något skjutet), sedan åkte jag med mamma och lämnade bilen på verkstaden och sedan shopping plus sushi med pappa. Sen slöade jag till. Till middag gjorde jag tomtegröt och hällde salt på den. Jag ska snart gå och märka om det där förbannade saltkaret som ser exakt ut som sockerkaret. Fast på den står det socker. Jag fattar inte varför mamma inte märker ut SALT! istället. Det är ju otrevligare med saltöverraskning än sockeröverraskning...

Kylen i vårt uthyrningsrum har gått sönder. Skit också! Två dagar innan jul och Onoff, som vi köpte det av, har ju konkat. Hoppas Fredrik lyckas lösa det imorgon, annars blir det en till mindre rolig utgift så här i dagarna innan jul.

Men annars äre fin:) Åkte skidor igår med Hima så hon fick röra på fläsket. Men nu vill jag att alla syskonen ska komma hem nån gång. Eller för all del, miljöpsykologiboken:P



vilket gäng!


Kommentarer
irene

Jag har nåtts av nyheten.... GRATTIS!!!!!!!

2011-12-24 @ 21:12:28
Dag

Enig med deg Gitta - Sukkeroverraskelse er mye mer trivelig en saltoverraskelse... := God Jul til alle dere!!! :)

2011-12-25 @ 21:31:50
URL: http://www.holsvik.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0