Det bidde ingen resa...

Ingen resa utomlands iallafall. Längtar nästan ihjäl mig ibland när man ser strandbilder från Thailand, men det blir en mindre resa allafall, till Dalafjällen:)

Vi ska till Fjätervålen över nyår!
Jag, Kejtan och Helmert plus Fredrik, Matsiboy och Pantiboy. Det kommer blir schitkul tror jag. Skidåkning, kanapéer och spelkvällar. Vi har hyrt en stuga med diskmaskin, väldigt viktigt, hatar slösa tid på sådant tråkigt när man kan ha roligt istället.

Jomenvisst. Vi skulle åka skidor idag men Fredrik har ont i huvudet, hoppas vi kommer oss iväg ändå.


Så här fint äre därborti Idrefjällen:)


Kommentarer
irene

aha, nån som lyckas med kanapeerna i alla fall :D

2011-12-18 @ 15:46:37
mamma

Åh, det där ser ju toppen ut!

2011-12-18 @ 15:59:48
Big

Jag har googlat kanapéer Irene, verkar som det finns två saker som heter det. Dels det som ni pysslat med de senaste dagarna, men vi ska göra kanapéer som i små snittar:))

2011-12-18 @ 23:05:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0