En bra dag, ta i trä!!

Sitter i sängen och käkar brownie och dricker te, ska snart plugga lite, eller om man somnar. Man vet aldrig:)
Haft en himla bra dag, började plugga lite och sen långprommis i snön med Hima, sen direkt till träning (pt challenge) och sen lunch med Bea och Fanny. Very nice! Känns som jag har helg nu:)

Har insett att jag börjar tycka livet är lite pissigt ungefär vare onsdag. Igår kom jag på varför. För det börjar bli stökigt som attan i lägenheten efter helgstädningen igen. Men så har man ju en pärla till pojkvän som städar när jag är på ridskola. Så det är nog också en bidragande orsak till varför livet känns så bra idag.

Hihii, jag har anmält mig till en ridtävling:D Inget seriöst eller avancerat, ett varv skritt, ett varv trav och ett varv tölt i ridhuset. Så bedömning på det. Jag känner mig ju egentligen ganska kass på att rida, så det gäller att välja en häst som är bra. Hoppas jag får han jag har önskat - Prakkari. Nästa torsdag kväll, kvällen innan tentan. Man kan behöva nåt annat att tänka på då:)

Ikväll ska jag försöka göra kroppkakor. Det brukar gå skitdåligt men strunt i det.



Kommentarer
mamms

Men vad roligt. Du gör helt rätt med ridtävlingen.

Kroppkakor får inte stormkoka. De går sönder då.

2011-12-08 @ 17:34:59
Mariami

Känner igen det där med städningen, det är jobbigt när det är stökigt och hårstrån överallt. Kul med ridtävlingen, du MÅSTE vinna ;) Gjorde kroppkakor förra helgen, de blev riktigt bra!

2011-12-09 @ 08:36:08
URL: http://mariami.blogg.se/
BIg

haha, jag tänkte faktiskt på dig när jag gjorde dem, "stackars Maria, det här innehåller nästan BARA sånt hon inte kan äta..." hoppas det gick bra för magen ändå:)

2011-12-09 @ 09:37:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0