Jag vill jö en Laleh!

Jag älskar Bjuröklubb, låten, den är helt underbar! Och jag vill göra som Laleh, jag vill också flytta till västerbotten. Jag och Fredrik brukar diskutera vart vi ska flytta när jag är klar. Östersund har vi inte fastnat för än, han föreslår Umeå, dit vill inte jag, Luleå är ett alternativ men lite långt bort, Lycksele känns lite litet, Sundsvall känns inte som rätt.... men nu vet jag ju.. Skellefteå! Jag vill åka till västerbotten och köpa tillbaka mormor och morfars hus och bo där för resten av livet. Det känns som en idé!




Bjuröklubb 2009.
Vad ska det bli av mig?


Kommentarer
mamma

Jo, Skellefte´ är ingen dum idé. Men mormors och morfars hus... försöka går ju...

Bjuröklubbslåten har blivit bättre, nu förstår jag den lite.

2011-12-03 @ 22:07:38
Vipz

Det er jo der Madde er fra. Skelleftå. Det er jo ikke store greiene, også vil jo dine barn bli hekta på hocky.

2011-12-03 @ 23:19:19
Dag I Holsvik

Nærmere Oslo er vel best... :)

2011-12-03 @ 23:20:51
URL: http://www.holsvik.com
Big

Men ni vet ju att det ska vara norrland! Mina barn ska bli skidåkare. Bäst i världen faktiskt:)

2011-12-03 @ 23:38:01
mammselen

Bättre än Marit och Petter! :)

2011-12-04 @ 09:48:12
irene

nja, Tjarn går nog inte att köpa på långliga tider än. Men det finns ju en hel massa andra ställen.

2011-12-04 @ 10:09:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0