Jul

Nu är det jul hejhå vad kul. Nejmen jul. Inte så god mat. Döless på saffran. Inte så bra musik. Inte så mycket snö. Regn och storm funkar inte lika bra. Julen är en gnutta överskattad men julmys trivs jag med. Och familjeträffen. Men själva julafton kan man ju klara sig utan. Fast jag fick himla fina julklappar förstås:)

Om dagarna försöker jag läsa miljöpsykologi, mellan varven försöker jag promenera hunden och däremellan ska man visst roa sina familjemedlemmar.

På torsdag åker vi till fjällen för att fira in det nya året. Det ser jag fram emot:) Så får man träffa sin darling i några dagar. Frettrik jag saknar dig för du är så kul att vara med!

Och vem vet vad som händer nästa år?!



Här fejkar vi bara, egentligen var vi sura på varann:P




Kommentarer
irene

Här är det snö, god mat och fenomenala rätter med saffran. Och naturligtvis familjemys.

2011-12-27 @ 20:25:02
mamma

just det... surisar på utflykt.

2011-12-27 @ 21:03:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0