Vad veterinären mer sa...

...att Hima är tjock! Åh vad jobbigt men det är dessvärre sant. Sen vi skaffade katten har hon upplevt en konkurrens om maten och äter bara för att inte han ska äta upp den (som om han skulle orka det..). Så nu får vi ta det lugnt med julmaten.

Och sen glömde de räkna ihop mina poäng på ridtävlingen igår:( Usch vad jag känner mig bortglömd. Det gick inte jättebra men inte jättedåligt heller. Men jag fick ju inget pris allafall, för de glömde ju bort mig. Big, den gråa musen - medelmåttan. Äsch då... Jag kallade mig medelmåtta idag för vi hade tenta, och jag får alltid medelmåttliga resultat på salstentor. Allafall så var det en tjej i klassen som jag inte känner så väl som sa att jag inte alls var det, det tycker jag var väldigt snällt!

Hursomhelst: Tentan var väldigt lätt egentligen och jag gjorde kanske mitt bästa salstenta-resultat någonsin. (Trots bara fem timmars sömn) Men det vet man ju inte förrän man fått resultatet. Jag tänker vara nöjd, även om det skulle visa sig vara medelmåttligt:)

Ojoj, nu måste jag pynta mig lite. Julbord med Fedriks jobb klockan 17. Taggad? Nja.

God helg!


Kommentarer
mamma

Du är verkligen ingen medelmåtta. Du är alldeles unik och bäst av alla Birgittor!

2011-12-16 @ 16:47:26
irene

Världen bästa Birgitta L

Föresten kan det vara tillräckligt bra att vara meddelmåtta. Man behöver inte vara bäst. Det är bara jobbigt och tar tid...

2011-12-16 @ 18:41:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0