I bakartagen

Usch, svinkallt blåser det idag. Hade eventuellt tänkt låta Hima dra lite på skidorna efter skolan men det är för kallt. Jag bakar semmelbullar istället, tänkte förra veckan att jag skulle bjuda min grupp i skolan som ska ses imorgon, men det blir på ett café så jag tror inte jag kan dra med mig dem dit:P

Har en ganska lugn vecka vilket är oerhört skönt, Maria kommer nog i helgen:) Hon vill inte åka skidor, inte jag heller tror jag eftersom det blir 18 minus. Men strålande sol allafall:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0