Nuddu!

Nu har vi börjat en ny underbar kurs igen, metod. Statistik och skit alltså, typ matte. Åååå vad roligt, jääätteroligt!

Själv började jag dagen 05.20 med tio minuters hundgos, sen upp och hoppa för jag körde morgonspinningen halv sju. Sen direkt till skolan så nu sitter jag här och är färdigtränad för idag, om jag vill. Men kanske jag även vill köra ett box-pass ikväll. Det där med att sprida ut passen jämnt över veckan är visst inget för mig:P Igår åkte jag skidor med Hima, och sedan ett ryggpass med Bea på kvällen.

Nu ska jag stöka lite med mina kära möbler. Starkaste Beatrice hjälpte mig med den stora byrån idag, mycket uppskattat eftersom den visade sig vara hemskt tung.

So long!





Kommentarer
mamma

Jasså, du köpte den. Säkert ett väldigt bra köp.

2011-02-22 @ 15:06:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0