Skidåkning och flytt

Oj vilken lugn helg man haft, mamma har vart curlingmamma och fixat med mat och donat. Nu ska vi snart styra flyttlasset mot Östersund, pappa och jag. Det var en hel del grejer jag samlat på mig genom åren vill jag lova. Måste rensa när jag kommer hem, slänga massa skit.

Idag har vi vart ute och åkt skidor. Har testat att köra med Hima, först i fredags och sen idag. Hon är jätteduktig och verkar tycka det är skitkul:) Fast efter ett varv på milspåret är hon trött, så då får jag köra själv ett tag. Faktiskt är det jobbigare att åka med henne än själv eftersom att man inte riktigt kan bestämma tempo själv, man vill inte förstöra hennes takt så man måste åka som en tok för att hjälpa till.




Ses i Östersund!



Kommentarer
irene

KUL!!

2011-02-06 @ 18:18:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0