Suris

Jag och Hima är sura på varandra. Hon skulle promt ha min uppmärksamhet efter att vi gått lååång promenad från hundvakten och hem i världens snöstorm, så jag sa till henne på skarpen. Tycker hon borde vara trött. Jag är det.

Imorgon ska jag äntligen få slappna av lite. Har haft konstant fullt upp sedan i tisdags och promenerat minst 3 mil på de här dagarna. Stressat till skolan, stressat hem, stressat till jobb, stressa hem- sjukt slut var jag redan igår kväll. Ändå har jag varken hunnit plugga eller plocka i lägenheten.

Igår började jag min ridskola, det var kul, tiden gick snabbt. Det mesta var old news men det är nog bara nyttigt att börja från grunden.

Men nu. Helg, finally.



Kommentarer
Martin

Hej!

Verkar som att intresset svalnat lite för att delta i Veckans blogg. Jag gör ett sista försök att hålla den vid liv - minimi 70 pers den här gången, annars lägger jag nog ner såna tävlingar.



Ha det toppen!

2011-02-10 @ 23:10:46
URL: http://edgeman.blogg.se/
Fredde

Jag saknar er!

2011-02-10 @ 23:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0