värdelöst

nu är det så jobbigt allt så jag tror jag dör. Jag vet att det förmodligen bara är helt vanligt tenta-ångest. Hemtentan ska in snart och jag är helt värdelös på att skriva den. Den blir skitdålig. Jag har hela tiden dåligt samvete för att Hima är understimulerad, jag är deppig så jag orkade inte ta mig på kvällens träning så då fick jag dåligt samvete för det och känner mig totalt värdelös för det också. Jag hatar att bo här helt ensam med en madrass i sovrummet, jag hatar att det är svinkallt ute så jag inte ens kan gå ut utan täckbyxor, jag hatar att jag inte orkar diska idag och jag hatar att jag har tid med något. Alltid är dags att äta eller gå ut med Hima igen. Jag hatar att man måste äta! Så nu har jag legat och gråtit i "sängen" och sagt till Hima att jag inte vill ha hund och hon har legat ovanpå mig och slickat mig i ansiktet. SÅ värdelös är jag idag.


Kommentarer
irene

så kan det kännas att vara "ensamförälder"

2011-02-17 @ 18:05:44
mamma

Snart kommer ju Fredrik, eller hur.

För varje dag som går så kommer han närmare...

2011-02-17 @ 18:27:03
Mariami

Men vilken tur att jag kommer imorgon då :) Jag har bara tränat en gång den här veckan så jag är lika värdelös som du ;)

2011-02-17 @ 18:51:20
URL: http://mariami.blogg.se/
Mariami

Undrar just vars min kommentar tog vägen? Hur som helst så skrev jag att det är ju för tur att jag kommer i helgen då :) Och att jag bara har tränat en gång den här veckan, så jag är lika värdelös som du!!

2011-02-17 @ 20:57:02
URL: http://mariami.blogg.se/
Anonym

Nämen titta, där var den visst :)

2011-02-17 @ 20:57:40
URL: http://mariami.blogg.se/
irene

Heja Maria!!!

2011-02-18 @ 19:29:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0