yes.jippi.tjohej. Så var vi där igen.

Alltså jag förstår inte att jag som lagt ner både tid och pengar på att få en hund som är nog väluppfostrad till att kunna gå lös utan att gå fram till andra hundar eller attackera folk, ska stå och få skäll från en tant som har en hund som nästan stryper sig själv i kopplet för att hugga tänderna i oss.

Detta får bli svar på tal till nästa gång hon ska skälla på mig för tyvärr verkar det som vi bor i samma område:(

Eller så spelar jag psyksjuk och skriker att jag är farligare än min hund. Det kanske funkar?


Kommentarer
Anonym

Hahahaa, gör det!

2011-02-03 @ 17:36:38
irene

ja, godkännes!

2011-02-03 @ 19:50:26
helena

hahahah göööört! Jag kan komma på besök och vara med =)

2011-02-04 @ 23:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0