jippikayeyy!

Jag fick mycket bättre betyg i höstens stora kurs än vad jag trodde jag skulle få, och den är dessutom väldigt grundläggande för all psykologi så det bådar ju gott för framtiden:) Oj vad glad man blir!

Jag har vart på lägenhetsvisning ikväll, den var fin men den blir nog inte vår. Vi vill ha en trea på Frösön som ligger ute nu! Visning på lördag men då jobbar jag så jag får försöka kolla på den en annan dag. Snart snart snart har jag nog ett hem:)

Nu ska jag plugga in lite text inför en redovisning imorgon, det där med att prata inför folk är ju jag bra på:P Lite ringrostig kanske och helt ny publik. Huu.



Kommentarer
Anonym

Bravo!

Jag vet att du kan...

2011-01-10 @ 20:10:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0