Love songs och depp. Och upp. Tråkigt slut för tråkig tjej.

Hade man inte haft de där tråksystra mina så hade man väl legat på golvet och gråtit nu men vi har haft en rätt bra humordag idag:)

Saken är den att jag inte har lust att åka upp till Östersund, har inte lust att plugga till tentan, har inte lust med någonting. Jo, jag vill vara med Fredrik men han är långt bort och jag var dum som inte åkte till honom direkt efter nyår. Dumt slut för dum tjej. (Inte slut, man måste fatta skämtet)

Har åkt lite skidor idag. Typiskt att man alltid lyckas köra om folk precis innan de värsta backarna och sen måste slita järnet för att hålla undan för dem. Men bra träning. Nu är jag hos pappa, vi har käkat middag med efterrätt.


finafina


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0