Nyår, den bästa festen någonsin.

Jag har nog aldrig haft en roligare fest i hela mitt liv faktiskt. Vi var igång till halv sju på morgonen och det var till och med roligt att städa!

Kom dit typ vid lunchtid den 30:de och installerade oss i huset, det var stort och fint och vi hade faktiskt sovplatser till alla 22. Jättebra kök, stor matsal där alla fick plats. Kommer ine ihåg så mycket vad som hände under kvällen. Vi festade lite lugnt, några åkte in till Hemavan. På nyårsafton åkte jag och Per-Erik in till Hemavan och åkte skidor på fjället, det var jättefint men många branta backar innan man kom upp. Vi fick till och med åka snålskjuts med en knapplift en liten bit:p Sedan for vi ut på isen en sväng och pimplade. På kvällen var det tre-rätters och det var såå gott (det var det iofs hela helgen), tolvslaget firades ute på verandan. Efter det kickade festen igång ordentligt. Det var rockslides och dans på borden. Tyvärr råkade ett av borden braka ihop så det var lite jobbigt att berätta om det för hon som vi hyrde av... Men det var värt det för aldrig har väl en fest varit roligare. Hur ska man lyckas toppa det här?

Lördagen tog vi det lugnt. Jag hade sovit i tre och en halv timme. De flesta var lite slitna. Men på eftermiddagen spelade vi landhockey och jag blev tacklad så jag trodde jag skulle bryta nacken. Söndag morgon var vi uppe med tuppen för en tidig frukost och städning av huset. Sedan väntade en 12 timmars bilresa hem. Per-erik körde och vi andra tog igen lite sömn.

Måste göras om nästa år igen!



Kommentarer
mamma

Nästa år ska jag vara med. Jag är inbjuden av Fredrik!

Och då är det JAG som ska dansa på bordet... någon gång ska ju vara den första....

Bäst att de förstärker borden ordentligt.

2011-01-03 @ 17:21:26
irene

jag med :D :D :D :D (jag blir säkert bjuden av nån innan nästa nyår)



Det syns verkligen att det var kul - bara glada miner

2011-01-03 @ 19:37:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0