Ont i ögat

Igår lyckades jag trycka in kanten på ostbågepåsen i ögat och nu gör det ont och rinner. Grejen var ju att jag inte ens har ätit av dem. Jag hade öppnat påsen så att de skulle bli lagom goda om en dag eller två och så skulle jag visa dem för Fredrik som jag skypade med. "Kolla vad jag haaar" Aj. Smart. Jag ringde till sjukhuset och beklagade mig men de sa bara att det är kroppens sätt att återhämta sig så det är bara att stå ut. Blir inget smink idag. Och jag som ska plugga hela dagarna fram till tentan på fredag också.

Annars ska jag tipsa om ett blogginlägg idag. Man bli helt matt.

http://transan.blogg.se/2011/january/sexistisk-reklam.html?_tmp=a895f9f1727f7387ecd183d0e9fef30699f0ca1b


Have a nice day och var glad över att ni inte fått en ostbågepåse i ögat:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0