Shit va kuuul!

Fick alla gamla grejer från min gamla dator idag, ALLA filmer från Luleå-tiden, så himla kul! Pisters, vi får kolla igenom dem nångång;) "Men jag vill iallafall ha banana split, för det vet jag att jag tycker om" Hahaha.... "Vi smurfar hiiiit och vi smurfar diiit" "Och då kom det en björn, whaaaa!" "Bostongurka! Bostongurka!" "Äru full farsan? , vafan, klart som fan jag är full, ha ju supeee"




Roliga tider, dessutom höll borden mycket bättre:)

Jag och Maria har vart ute och käkat ikväll, tapas, sen ett glas vin på invito där Maria blev uppraggad av en frånskild trettioettåreing med tre barn. Yeay:)

Vi har gått på stan idag och shoppat och fikat. Shoppingsuget ville inte infinna sig, tills jag hittade en snygg kjol från acne. Den blev min plus en oversize-tröja från carlings.

Har en grym lägenhet på g också;) Äsch, skriver inte mer om det nu så blir det ingen besvikelse om vi inte får den...


NU laddar vi för skiweek! (först åka tåg hem om fyra.5 timmar)



Kommentarer
helena

hahahahaha roligt! Bostongurka, vad var det?

Fick du bilderna från datorn som jag hade också?

puss och kram

2011-01-23 @ 21:47:34
helena

hahahahahaha nu kommer jag ihåg det också, laga mat dansen hahaha

2011-01-23 @ 21:48:37
Big

Markus pratar om något som är ditt, han skulle upp till umeå runt den 20de februari, ni får prata med varann;)

2011-01-23 @ 23:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0