Sjukdom & hälsa

Bababa, tråkig kurs nu...
Sitter hemma hos Maria och skriver hemtenta, har vart och tränat med Markus och hans arbetskamrat på Golds här i Sundsvall, det gick rätt bra men jag hade velat köra pt-challenge men de ställde in det passet.

Jag och Maria skulle ha gått ut och ätit italienskt ikväll men det var fullbokat, och även imorgon! Osis men vi får hitta en annan restaurang. Känner mig så rik just nu så jag tycker jag får lyxa till det lite:) Vi köpte krabbor igår så vi kan äta det någon kväll, finns det något bättre än att äta eller?

Dagens tredje besvikelse är att någon bjudit över oss på lägenheten. Men äh det gör ju inte så mycket, jag ville inte ha den jättemycket. Har hittat en ny på Frösön nu som både jag och Fredrik kan gå på visning på:)

Oj värst vad positiv man var idag då;)



Kommentarer
irene

ja ja Ny dag - Nya möjligheter

2011-01-22 @ 11:07:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0