Skidor och skidåkning

Idag har jag och pappa vart ute och åkt skidor. Jag fick jaga på han i uppförsbackarna, äntligen ombytta roller:)

Sen skidor på tv och sushi! Tyvärr gick ju inte skidorna nån bra men sushin var god.

Imorgon åker jag tillbaka till Östersund, känns ok ändå. Behövde komma hem och ha lite ledigt. Ser så himla mycket fram emot att få köpa lägenhet med Fredrik nu. Vi spanar för fullt och det blir många visningar jag ska på i veckan.

Och så pluggar jag socialpsykologi, det är ganska kul ibland faktiskt:)



Kate och Mats försöker sig på att åka..


Kommentarer
helena

Förståndshandikappade paret :D

2011-01-09 @ 13:39:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0