skidor

Idag har jag åkt skidor, det var jättehärligt i början, sol, bra spår och det luktade granskog:) Åkte 3.5 mil, den sista milen tyckte dock min kropp att det var dags att lägga ner så det gick inte så bra. Hungrig och törstig blev jag så det fick bli ett meal på sibylla. Borde kanske skaffa mig ett vätskebälte. Lite After-ski på det och nu är det snart middagsdags. Men tråkigt nog är jag rätt otaggad på fest?

Lägenhetsläget är ganska detsamma. Får vi den skriver vi under och får nycklarna på fredag...


Kommentarer
Maria

Men shit, nu blir jag stressad. 3,5 mil är du galen????

2011-01-25 @ 08:01:48
URL: http://mariami.blogg.se/
big

men du åker ju jämt, inte behöver du bli stressad! det är första gången sen jullovet jag åker nu ju...

2011-01-25 @ 16:35:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0