Weho, jag tror bestämt att Miun är bästa universitetet!

Nu kan man dricka vattnet på skolan för de har installerat ett filter där:)) Så nu behöver jag inte längre köpa flaskvatten! Himla bra intiativ av dem måste jag säga.

Idag har jag vart i skolan, sedan "bootcamp" på Golds,  hårt intensiv-pass men vi körde ändå lite ben efter det. Kvällen har avslutats med fika på Pause.

Nu ska jag packa för Sundsvall imorgon. Innan det, gästföreläsning om genus, kul! Nästan allt är kul, sundsvall, vemdalen, Fredrik. Ända tills i februari:) (De hade provat första året på psykologutbildningen att ha lektioner som vanligt på skiweek men insåg att det var bortkastat så nu har vi långledigt)

Och så har vi högsta bud på en lägenhet:) (Men jag tar det inte så allvarligt, man brukar väl inte vinna sin första prov-budgivning heller...?)


Kommentarer
mamma

- Ingenting är Omöjligt.-

2011-01-20 @ 18:18:56
irene

ALLT är möjligt!

2011-01-20 @ 20:20:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0