90%, det kallar jag rea!

Den där antikaffären här på Frösön som upphör är inne på slutspurten och säljer ut allt med 90% rea:) Jag var där idag men det är inte mycket kvar som är av intresse... Mitt stora gamla skåp var borta tex men jag köpte en lampa, två militärryggsäckar, en tavla på en glad same, nå salladsbestick, ett förkläde och sånt där smått och gott för 53 kronor. Det var ju överkomligt;)

Sedan varjag på DollarTore-invigningen, sinnessjukt mycket folk. Stod i kö i 40 minuter och det var det kanske inte värt men jag köpte ett och ett halvt kilo chips och ostbågar till midsommarfesten. So much fun!

Nejvel, jag håller på att tvätta och så ska jag packa. Imorgon åker vi!



Kommentarer
Kate & Matsi

Hej, våra namn är Katarina och Mats och vi tänker inte äta några DollarTore-chips på midsommar. Förutom om dom kommer från något riktigt märke. Vi köper egna. Hejdå från oss

2011-06-22 @ 22:43:01
Big

DET ÄR OLW ERA STOCKHOLMSFJOLLOR!!!

2011-06-23 @ 10:16:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0