Falun

Hå hå ja ja vilken dag. Riktigt varmt och härligt:) Vi åkte upp till pappa imorse och följde med han ut i skogen för att ta nå kordinater till nå älgpass. Han berättade dock inte att vi skulle springa. Men det vart sakta lunk för mig för jag sällskapade med Boss. Stackarn det var jobbigt för han men vi avslutade med bad iallafall.
I eftermiddag har jag och Fredrik och Mamma vart på stan en sväng, det händer mycket i helgen, Falukalaset, rixfm-festival och rockstad Falun. Strosade runt lite där men var väl inte så spännande. Vi for hem och Fredrik gjorde middag, pepparbiff och coleslaw som blev jättegod:) Nu blir det lugnt, se lite fotboll och sen vill jag ut på en kvällpromenad i det underbara vädret.

Just det, jag lyckades bränna mig också, solen tog bra i skogen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0