Loppis:)

Idag efter en löprunda for vi till Rättvik på auktion! Jää vad kul, man får ju adrenalinkickar:) Men tio minuter efter att vi kom dit var det slut... Det började klockan tio och vi kom dit vid två så ja vi var väl lite sena... Men inga sura miner för det, jag hann ju ropa in en kurbits-tavla för 50 kronor:) Fast Fredrik har redan passerat den till lillrummet, bakom dörren. Men inga sura miner för det, för på vägen hem (efter besök på långbryggan och springkällan som var ganska klen) åkte vi in på en loppis. "Trasmattor och glas-loppis" Hade halvdana förväntningar på stället, men vilket mysigt ställe, jag ville bo där. Och uppe på vinden hittade Fredrik ett gäng med gamla skolplanscher och lyckan var total! Köpte den finaste, Isbjörnar, för 50 spänn! (samt en klocka till köket och ett troll)

Vilken fyndardag må jag säga:)

Kate och Mats åkte hem till Stockholm idag efter att hon hade bevisat för honom att hon kan springa en mil. Vi ses igen till midsommar och sedan åker vi ner till dem i ett par dagar innan Island. Jag har köpt en tröja igår som jag ska ha när vi åker till skärgården, en skärgårdströja, jajjemen:)



Och nya sneakers!



Jahaja, ni kanske undrar mer vad jag har köpt på senare tid....



För framtida fjällvandringar samt ISLAND!

Sist men inte minst:



Sådärja, sent ska ni glömma dagen då min blogg förvandlades till en modeblogg! Bajspåsarna ska jag ju ha till mina små chihuahuor förstås.

Godnatt, imorgon drar vi vidare till Svallet!


Kommentarer
mamma

Till den loppisen ska jag fler gånger!

2011-06-06 @ 16:00:59
irene

Loppis med 50-kronorspriser? Dyyyyyyyyyyyyyrt

Mina loppis har 1, 2, 5 och 10 krpriser samt 15 st för 50 kr.

2011-06-06 @ 19:54:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0