Midsommar 2011

Hello! Midsommar har vart bra, vi började med sillunch hos mammselen.

Helena och Anton stod för efterrätten, lyx med efterrätt på lunch btw:)

Sedan var det dags för majstångsresning  och efterföljande dans runt denne.
sådär kul:P


Sedan var det dags för midsommarfest hemma på Sjulsarvet:)

Min snygga storasyster:)

Mats är förargad för att ingen reagerade på utlöst brandlarm.

Tvillingarna Per-Erik och Fredrik bara skrattar åt han.


Mamma tog inte en enda bild på mig på hela kvällen. Taskigt, jag som var så fin!

Dagen efter var vi till Malung på Skinnarspelet:



Ja det var en bra helg:) Nu har Fredrik åkt hem till Östersund, jag är ledig till på torsdag så jag stannar här i några dagar och åker med mamma upp sen. Jag är sjuuuuk, hoppade ju över morgonspinningen i tisdags ju för att jag kände något i halsen. Nu håller min hals på att ta livet av mig och har så gjort i några dagar så imorgon ska jag nog kolla upp det. Midsommarafton åkte jag dessutom på ögoninfektion i ena ögat och vaknade morgonen efter och fick inte upp något av ögonen, de var helt igenklistrade. Fredrik fick leda mig till toan så jag fick tvätta bort klegget. Nu är de ganska okej men röda och kliar.

Tydligen är det toppenväder på g så jag hoppas på några lata dagar på stranden här i Falun. Mamma har semester så det passar ju bra att vara hemma och hänga med henne:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0