Njuter

Ja jösses vad underbart det är att slippa plugget och "bara" ha jobbet att tänka på! Jag kan ta det hur lugnt som helst och det med gott samvete. Det är tryckande varmt här idag och jag hoppas på ett rejält åskväder. Har fyndat gardiner i en affär som skulle lägga ner så jag ska kanske ta tag i att putsa fönster och hänga upp lite nytt.

Jaja, några bilder tog jag ju knappt i helgen, men får väl sno någon av mamma kanske...





Boss är tillbaka i Sundsvall, det är lite tomt men nu kan man hålla ett högre tempo på promenaderna:)

Men häreminje vad varmt det är, man borde vara naken.


Kommentarer
mams

Man får sno mina bilder,,, :)



Skönt att du njuter av tillvaron. Fortsätt med det.

2011-06-07 @ 21:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0