Ny telefon:)

Ja imorse på hundpromenaden hade jag min mobil i fickan och det regnade hela tiden. Den tålde inte det så bra och jag var rätt less på den så jag kollade blocket och for och köpte en av en tjej i stan. Jag är nöjd med den hittills:) Den verkar funka bra men jag vet inte hur länge eftersom att jag är lite dålig på att vara rädd om saker.



Jaja, körde pt challenge ikväll och har inte alls börjat med sovrummet. Eller jo, jag har gjort i ordning så jag kan börja imorgon;) Men lite ångest för slöheten idag. Imorgon ska jag till tandläkaren och slipa till framtänderna lite. Tur man har fått tillbaka på skatten...

Gonatt



Kommentarer
mamma

Henna jer sant!

2011-06-13 @ 21:56:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0