Nytt smile:)

Det gick bra hos tandläkaren fast jag kom på att jag borde vara nervös när jag väl satt mig i stolen. Men ingen smärta tack och lov! Fast. 1400 kronor fattigare och 800 till nästa vecka då jag ska få en bettskena. Dessutom var det ganska dålig hållbarhet på dessa lagningar:( Och fortfarande, nej, jag kräks inte. Det som är gjort är att jag fått plastfyllningar där det saknas bitar och slipat till det.

före:

efter:


Men äre inte det ena så äre det andra. Skulle blåsa lite på elden eftersom jag skulle grilla, och så råkade jag få in en gnista i ögat. Tror jag, det sved till och nu har jag en liten prick mitt i på pupillen. Ser suddigt på det ögat men det svider inget. Jag hoppas att det läker av sig själv annars får jag väl kolla upp det också.

Just det. Det är sååå tråkigt att spackla och greja. Jag latar mig hellre, men det är inte bar det heller för jag får ångest. Jobbigt jobbigt. Men nu är det en bra låt på radion så jag ska väl ta och fortsätta.

So long!


Kommentarer
mamma

Känner ju inte igen dig längre.. :)

Och så ska du ringa till sjukvårdsupplysningen och höra vad du ska göra med ögat. Ögon ska man vara rädd om.

2011-06-14 @ 17:25:20
Mariami

Sluta spy hahaha. Bra att de fixade tänderna, men kolla upp ögat omedelbums!

2011-06-14 @ 19:06:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0