Rolig syrra, familj och släkt också för all del.

Igår när jag låg ensam hemma i soffan gick jag in på Kates blogg hade skrattfest för mig själv:)

Juli-2009 till exempel, massa bilder och massa roliga bildtexter...
http://cate.blogg.se/2009/july/


Gå in och läs och roas! ...och minns tiden då Kejtan bloggade och njut av lite släktträffsbilder & Nordkap-bilder. Man skulle ha vart där!

Idag har jag sprungit på stan, köpte en klänning på halva priset och ett par sommarbyxor. Nu ska jag steka mig nån köttbit sen ska faktiskt jag och Hima iväg på hundkurs för en kväll:)


Kommentarer
irene

HAhahHAHahhAHAhaHAHahAHhAhHAhahhahahA

2011-06-20 @ 19:49:28
Mariami

Ja det var tider det, när det den Zatharina bloggade...

2011-06-21 @ 08:24:48
mamma

Som sagt...

2011-06-21 @ 08:35:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0