Snart kommer Frettrik

Han har vart i Norge och jobbat i veckan. Så nu ska han komma hem och se vilka underverk jag har gjort med sovrummet. Eller inte. Har köpt jordgubbar som vi kan äta ikväll istället för att bry oss om de där dammiga väggarna. Men jag har kommit på att det snart är ÖSD-veckan, då kommer det hit en massa folk, och vi har ett rum mindre...

I helgen är det auktion både lördag och söndag och vi har VERKLIGEN inte plats med fler möbler som det är nu. Underligt vad fort man kan fylla en lägenhet. Och sen har jag sett ett gammal stort skåp på en antikhandel i stan som ska stänga. 75 % och det kostar 700. Det vill jag ju ha också. Och ett annat jättefint skåp med glasdörrar för 2200. Ahh inte lätt.

Fast jag har ju nästan inga pengar kvar heller, det har gått till Islandsresan, tandläkaren & sovrummet.

Nä, nog svamlat för idag, jag måste fortsätta städa.

Förresten, igår åkte Anders Södergren och (Mattias Fredriksson) och två till förbi mig på rullskidor;)



Här dricker jag min första kaffekopp. Snyggt!




Kommentarer
Bea

fixar´n! ;) De blir säkert jättefint det där!



När ska vi planera in fjälltur då? :)

PUSS

2011-06-17 @ 10:15:40
URL: http://ilb.blogg.se/
mammselen

Men... kaffe? Varför det? Det känns ju helt onödigt att dricka.

För övrigt kanske ni ska lugna ner er med flera möbler, nu när ni redan har så fullt. Och dessutom behöver pengarna till annat.

Möbler kan ni ju köpa senare... det finns nya och snygga senare också.

2011-06-17 @ 15:47:20
mams igen

du hejade väl på Anders?



:)



2011-06-17 @ 15:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0