tjockhalsen

Helt utan anledning känns det som att jag håller på att bli förkyld. Jag förstår det inte, tränar bra, äter bra och träffar knappt nå folk... Hade tänkt mig på morgonspinningen imorse men jag sov ut istället. Jag tog på mig att jobba idag också till imorgon, känner mig seg och trött men jag har ju inte så ansträngande arbete å jag ska nog överleva.

Hundkursen igår var bra, Hima behövde det. Hon var helt hispig nästan hela tiden, vägrade hålla ögonkontakt mer än nån sekund. Mot slutet gick det dock lite bättre. Vi är anmälda till spårkurs i höst men jag ska fråga Fredrik om han kan ta den, jag har ju min ridskola som fortsätter:)

Men tråkigt inlägg, blir inte bättre än så här idag. Tråkigt slut för en tråkig tjej.



rolig fest allafall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0