Ångestvecka

Efter en härlig helg i Falun inser jag att det var lite lite tid till tentan på torsdag. Det är så jobbigt med tentaångest... Bara fyra år till med den kompisen hack i häl, men jag ska sluta vara negativ för det känns som att jag har kontroll, men man kan ju aldrig så noga veta. Så idag är det plugg som gäller. Men inte bara det, för min fina pojkvän fyller 29 idag! Så han fick frukost på sängen och paket imorse och ikväll ska vi nog ut och äta. Sen måste jag ju baka något. Och det blir inte en tårta utan något mycket godare som jag inte gett mig på förr. Helena har, då glömde hon sockret eller hur det nu var;)

SS-mars alltså, statistik och skidåkning att slita med. Vi åkte igår, det gick bra men lite väl tråkigt att åka samma samma spår hela tiden. Dessutom går det lite tungt när det är varmt ute. Vi ska åka ikväll också. Jämt ska vi åka nu för det är bara 2,5 veckor kvar till loppet. Vi borde anmäla oss snart Maria, hur går det med knäet? Svik mig inte!

Just det, jag var ju med i utmaningen på mitt gym förra veckorna. Gå på sex utvalda pass så kunde man vinna priser. De ringde på väg hem från Falun och sa att jag hade vunnit 500 kronor i deras shop. Så nu blir det nog ett nytt träningslinne eller nåt:)




Kommentarer
Anonym

Jag testade att åka med knäskydd igår, då gjorde det inte ont iaf!

2011-03-22 @ 12:52:43
URL: http://mariami.blogg.se/
Anonym

Grattis! Du har tur du...

Jag har köpt en lager2-tröja. Med egna hårt ihopjobbade pengar.Nedsatta 200 kr och så hade jag 50 kr rabatt. Inte illa det heller.



Fina bilder!



2011-03-22 @ 17:19:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0