jag är så bra tra la la:)

Vågade mig till gymmet helt själv idag, utan varken Bea eller Fanny, men det gick bra för det:) Ryggen och magen var det som fick jobba and it feels good! (Om det är roligt att gymma är en annan femma...)

Igår var vi hemma hos Kroken och förfestade lite, men jag som är gammtanten i gänget orkade inte hänga med ungdomarna hela vägen och gick hem vid 1. Jag har ju fått till en dygnsrytm som är ganska skön, sova strax efter 10 och stiga upp halv 8. Imorse ville jag dock sova längre men Hima fick upp mig klockan 9 efter att ha sprungit runt och stört mig på allehanda vis.

Nu har Fredrik åkt från Luleå med flyttlasset så jag får vänta in han. Men första en långpromenad med Hima. Sen tror jag faktiskt inte att han kommer förrän sent sent ikväll så jag tror det blir schlager hos någon vän ikväll också.



och en nyårsbild:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0