möbeljakt

Nu har Fredrik installerat sig i lägenheten, fast han har en massa kartonger med en massa skräp (?) så han har även fyllt förrådet... Nu behöver vi ett litet bord för två personer till köket, och ett stort matbord med plats för sex pers i vardagsrummet. Så idag har vi letat för fullt på loppisar och möbelaffärer men inte köpt något. Jag knarkar blocket för fullt.

Ingen tv har vi heller:):) Jag är ganska nöjd med det! Men Fredrik saknar en. Fast ikväll har vi vart sostifikerade och suttit i soffan och läst böcker. Köpte en ny fin idag på bokrean "den sisten bonden på Tämmesboda", väldigt intressant att läsa och många fina bilder.

Lämnade in pjäxorna idag också, 300 skulle det kosta och det skulle bli "bättre kvalité än det här iallafall" så då hoppas jag att det stämmer. Skulle inte förvåna mig om samma sak hände den andra pjäxan.

Imorgon efter lektionen är jag ledig i en hel vecka. Ska försöka vara amitiös och plugga ordentligt då. Några jobbdagar och nätter blir det också.

Ja det var dagsläget det:)


Kommentarer
mamma

Det blir nog väldans bra det där-

2011-03-07 @ 22:05:11
irene

tror jag också - fast du ska kanske inte kalla hans grejer för skräp...?

2011-03-08 @ 17:02:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0