Ny vecka, nya tag!

Jag är ledig idag och imorgon, så jag tänkte sätta mig på caféet som ligger en gata upp och fika och läsa något som inte är skolrelaterat. Men jag tror inte jag hinner. Hur hinner man med livet? Tränade idag, vilket tog tre timmar av dagen. En halvtimme att gå dit, träna i en och en halv timme och sedan en halv timme hem. Sen duschen på det. Och hundarna måste ju ut mellan varven. Skönt att ha träningen bortgjord för idag allafall. Så kanske man kan lura med Fredrik på en film jag vill se på bio ikväll.

Nu börjar vi läsa personlighetspsykologi, spännande:)



Sally (syster), Rita (mamma) och Hima:)


Kommentarer
irene

finfina vovvar

2011-03-28 @ 19:33:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0