Seeegt

Sitter här och väntar på Fredrik "Segisen" Johansson som ska komma hem från jobbet någon gång så vi kan gå ut med Hima på långpromenad. Men nu börjar solen gå ner i takt med att jag börjar bli irriterad.

Igår åkte vi skidor, över två mil och det gick väldigt bra tycker jag, idag körde jag pt challenge och nu är det träningsfritt i några dagar eftersom att jag ska jobba imorgon, har ridskola på onsdag och åker till Falun på torsdag. Men i Falun blir det nog åka av för då ska jag ut och spana på alla skidstjärnor;)

Jaha, nu kom han så hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0