Stormvarning

Nu ska det blåsa igen. Ovanligt, vad ogillar jag mest här? Att det blåser nästan jämt kanske...

Ridskola ikväll, jag har fått byta häst till ett sto som inte vill göra som jag vill. Inte nöjd, frågan är om man ska fortsätta kämpa med henne och kanske lära sig något nyttigt eller be att få byta.

Mina solrosplantor växer så det knakar, paprikorna vägrar komma upp ur jorden. Tror fröna var för gamla eller nåt.

Annars sliter jag med statistik och mot godissug. Fredrik flyttar hit på lördag, då blir vi sambosar, ska det gå vägen denna gång? ;)




Kommentarer
Maria

Alltså du planterade för 1,5 vecka sedan, och du "förgroddade" inte innan eller vad det nu heter. Så det kan ta tid, googla hur lång tid det kan ta.

2011-03-03 @ 10:36:18
URL: http://mariami.blogg.se/
irene

KLart att det kommer att gå!

2011-03-04 @ 21:30:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0