Dags att sova!

Ikväll har Beatrice och Fanny vart här och ätit middag, det var så trevligt så! Tvingade dem att se på Sapmi sessions med mig också:)) Idag hade jag tänkt ha en effektiv pluggdag och visst har dagen vart effektiv men inte med plugg. Vaknade, pluggade på förmiddagen och klockan ett mötte jag upp Bea i gymmet. Handla, städa, hundarna, laga mat! Sen hann jag inget mer och nu är det dags att sova:P
Imorgon då... då borde jag klara av att få lite mer gjort. Fast det är träning mitt på dagen och sittning och fest på kvällen. Och just det, en antikaffär här på Frösön som jag inte känner till ska upphöra så de har utförsäljning och 50% på allt, måste dit och kolla:)



Haha! Moses och stentavlorna i domkyrkan i Lund:) I någon gammal bibelöversättning hade de råkat översätta lite fel eftersom att orden för behornad och lysande är väldigt lika. Så istället för att komma ner med stentavlorna och lysa så var han behornad istället. Så kan det gå!

God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0