fläsk

Ville bara informera att jag igår för första gången i mitt liv kokade fläsklägg och lagade rotmos till det. Och jag lyckades, ujuj vad gott det blev:) Synd bara att jag fick äta själv. Men hundarna fick festa på svålen.

Jaha. Ja idag gjorde jag fläskpannkaka. Det blev också gott.

Katarina släcker inte bränder på kth idag, det är inte deras område.

För övrigt så ska jag gå och packa lite nu inför helgens bravader. Härligt med lite sommarvärme i Lund:) Typ 18 grader skulle det bli. Sen ska vi ha sittning där också så jag ska en sväng förbi Kroken ivkäll och se om hon har någon klänning jag kan ha, för jag vet inte om jag har någon bra faktiskt. Och träna utomhusträning ikväll, det ska jag också.

Det bästa är ändå att jag inte har någon bok än till kursen vi läser just nu så jag kan helt enkelt inte plugga. Vilken befrielse det är!



Kommentarer
mamma

Nu har du allt blivit en riktig matmora :)

2011-05-04 @ 18:48:46
Kate

vi var visst där men inte jag.

2011-05-05 @ 20:16:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0