Island!

Ikväll har jag suttit och bokat resa till Island:) Tjoho, det blev av ändå, så nu svävar jag på små lyckomoln här:):) Vi kommer vara där en vecka med start från sista juli, resan gick på 5000 och det blir nog bra, fattiga blir vi men åh så underbart att åka tillbaka till det underbara landet! Blir mycket att bo i tält och sen blir det vandrarhem de två sista nätterna i Reykjavik. Nu ska vi också hyra bil för fem dagar, det kostar nästan lika mycket som resan:(

Annars har vi shoppat annat idag också, ryamatta till vardagsrummet och gardiner. Äntligen! Så nu står fredrik och klipper i dem och försöker sy upp dem... jag förklarade för honom att jag är värdelös på det där så han fick ta tag i det. Han klippte sönder gardinen men äsch det syns ju inte bakom soffan:P

Ja men underbart!



Kommentarer
mamma

Grattis! Jag är lite avundsjuk.

2011-05-29 @ 16:00:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0