Lundbilder!

Magnoliaträden (tror jag)... vackert och luktar gott!

Sittningen..

Härliga tider! Men jag hade ont i magen här så därför ser jag lite gravid ut:P

 

Malin blev kär i spindelmannen och läste sagor för honom:)

Min första falafel! Ganska gott:)

Hoppfullt!

Och vi fick träffa Torbjörn igen!

Classmates, Sara Småland och Josef som matchar skjortan med omgivningen:)

Helgens besvikelse: Den mytomspunna jätten Finn som är i färd med att riva domkyrkan eftersom att människorna lurade honom att bygga den men sket i att betala han.. då skulle han iallafall riva ner den igen och sprang ner i källaren på kyrkan (heter något annat jaja) och just som han skulle börja så kom solen fram och lyste på honom så han förvandlades till sten. Men vadå jätte?! JAG blev JÄTTEbesviken, hade förväntat mig en större kille!

Jag och Kroken visar hur man gör i Östersund:)

Sen blev jag trött såklart och ville hem och sova, andra var dock pigga..

... och alla var jätteglada att komma hem igen!



Kommentarer
mamma

Källaren i kyrkan heter krypta. En gravplats alltså.

Jag har varit i Lunds domkyrkas krypta, jag med. Fast ingen berättade om den lille jätten....



Fina vårbilder. Snart ser det likadant ut i Östersund. Nästan.

2011-05-16 @ 17:38:23
Anonym

Ja det är en magnolia. Och du ser verkligen jättebesviken ut.

2011-05-16 @ 20:43:07
Mariami

Härliga tider :) Jag har också varit i kyrkan, men missade jätten. Fast det är väl inte så konstigt, han ser ju inte direkt stor ut...

2011-05-17 @ 10:41:47
URL: http://mariami.blogg.se/
Nöjesportalen

Har du tråkigt? Vill du se eller göra nått roligt?

Gå in på nöjesportalen och teleportera dig till nätets roligaste hörn!

2011-05-17 @ 11:11:50
URL: http://nojesportalen.blogg.se/
lovisa

allt bra?:D

2011-05-17 @ 11:33:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0