Naturstigen

Ikväll tyckte Fredrik att vi skulle gå naturstigen som han hittade i helgen när jag jobbade:)




Det var fint. Jag fick springa efter Boss hela tiden eftersom han tog sina egna vägar. Dessutom har han fått medicin utskrivet som kostade 900 kronor, då blir han pigg nog att galoppera ibland på promenaderna:)

Skolan tar jag det lugnt med, orkar inte stressa upp mig över den. Om två veckor är det tenta och jag lär väl ha megaångest vid det här laget då..

Imorgon ska jag springa tävling, Miunmilen - kommer blir sjuuuukt jobbigt! Men jag hoppas jag känner mig nöjd efteråt.

godnatt


Kommentarer
Pe

Hur räknar de där uppe egentligen? Hur kan ett träd vara 360 år gammal när det "föddes" 2006? =)

2011-05-18 @ 07:44:05
mamma

hehe Pe...

Vackert värre. Och vilken läcker bild av fågeln. Jag vill också kunna ta en så´n bild.

Lycka till på springningen!

2011-05-18 @ 09:08:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0