Skin skin som den sol du är

Första året på psykologutbildningen går mot sitt slut, vi hade sista seminariet idag och inga fler föreläsningar blir det. Sista dagen är den 1:a juni och då är det för att tenta av utvecklingspsykologin. Jag har ingen panik alls för det där än som sagt, det ska bli skönt med sommarlov. Jag får nog inte börja jobba förrän i mitten av juni någon gång så det blir lugnt lugnt där ett tag.

Vi sprang ju igår ja:) Kändes jättebra, jag och Beatrice sprang tillsammans och hade jättebra fart som kändes behaglig, men tyvärr fick hon världens håll på andra varvet och vi stannade och gick lite. Efter ett tag gick det bättre och när vi nästan var i mål började det om igen. Fast då stack jag och sluttiden blev 51.50nånting, nästa år tar vi revanch:) Börjar bli endel lopp jag ska ta revanch i nu...





Men ikväll känns det vemodigt och varför vet jag inte riktigt. Fredrik har åkt till Österrike med sitt jobb och är där hela helgen, känns ändå lite skönt att få vara själv ett tag. Sen är det ju grillfest imorgon och försommarfest på lördag...

Och det bästa som hände idag är att jag fick veta att jag är ledig över kristi himmelfärds och nationaldagen och allt det där så då ska jag HEM! Hem hem hem jag längtar hem jättemycket just nu! Vill spatsera runt på ett vårigt ljusgrönt Sjulsarvet...

Så nu vet ni familjen att jag och Fredrik och hundarna kommer hem då (ev. bara Hima) så då vill jag att alla andra också ska komma hem så vi kan grilla och ha picknick:)




Kommentarer
mamma

Ok! Jag är hemma.



(Kanske jag jobbar lite).

2011-05-19 @ 18:23:54
Bea

Förlååååt för att ja försämrade vår tid såå! Nästa år! Nästa år! :) Känns trist att spendera en hel sommar utan dig, jättetråkigt! Hoppas vi hälsar på varandra :)

Kram fina!

2011-05-19 @ 22:04:23
URL: http://ilb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0