10 nyanser av grått

Så var november här. Kuljul. Det är så grått och trist att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag och Fredrik kommer ha passen redo strax efter julafton och försöka hoppa på första bästa resa till någorlunda värme. Kanarieöarna funkar, bara jag får lite sol:)

Väggen är klar! Jag blev jättenöjd med den, Fredrik var lite irriterad på den ett tag men det är nog glömt nu. Idag är han ute och jagar och jag ska skriva hemtenta.

Igår var det halloweenfest på skolan (kåren). Malin övertygade mig att jag måste vara utklädd och resultatet ser ni här:



me and doctor jones

Och här är lite av väggen!





Ciao!


Kommentarer
mamma

Annorlunda och snyggt!

tycker att det verkar ganska modigt att katten får vara i sängen...

2011-11-05 @ 12:06:00
irene

väggen blev jättebra!

2011-11-05 @ 17:36:22
mamma

Det går ju direktcharter från Borlänge till en del semesterorter. Kola på dem... lätt som en plätt att åka härifrån då.

2011-11-06 @ 10:17:49
Maria

Fin vägg och fin utklädnad :) Och katten ser farlig ut!

2011-11-06 @ 20:41:13
URL: http://mariami.blogg.se/
mamma igen

Jag tror att ni är trendsättare. Kolla hemtex-katalogen nu inför julen.

Fast eran vägg är snyggare.

2011-11-07 @ 19:40:54
helena

fin vägg! Det blev ju bra det där =)

2011-11-08 @ 16:21:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0