Choklad!

Jag läste en gratistidning om Östersund och de hade intervjuat några skidskyttar där frågan bla var om de tjuväter choklad ibland. Ganska löjlig fråga egentligen, de äter nog rätt mycket godis ändå de där elitåkarna. Så kom jag iallafall att tänka på choklad och har inte kunnat släppa det sen dess så snart ska jag och Hima gå till affären och köpa en chokladkaka. Spännande va!?

Fredrik åkte till Umeå klockan 5 imorse och nu ligger han här bredvid som en klubbad säl. Jag har vart ledig idag och har hunnit allt annat förutom att plugga:P Träna, långpromenad med Hima, hjälpte Malin att forsla hem en amerikakoffert, ätit kräftor och tvättat... Så kan det gå när plugget inte kommer i första hand direkt. Sen blir det tenta-tider och då får man panik istället...

Yes men imorrn åker vi till Falun efter att Fredrik slutat jobbet vid tolv. Det blir så himla kul, jag längtar nästan ihjäl mig. På vägen ska vi besöka sport-outleten i Åsarna, de har en massa craft-kläder där:) Och löning är det också, sicken tur:)

Ska jag läsa lite nu kanske?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0