Dimma

Så här ser det ut från min viloplats uppe på berget... Väldigt skönt att sitta där uppe och kika ner på all stress nere i stan.

Men idag såg man ingenting...

Fast sen, när jag gick ännu högre upp...

...på toppen av slalombacken var vi ovanför dimman

Det var också vackert och fridullt.

Sen gick jag ner i dimman och hem igen. Men jag fick allafall se lite av dagsljuset idag:)

Började morgonen med spinning, det var bra gjort av mig för jag var INTE sugen. Belöningen är allafall stora frukosten på Törners och några timmar plugg där. Sen blev det lunch på Pause. Eftersom att jag lyxat hela dagen så får det nog bli pölsa till middag:)

Ikväll ska vi gå på K-festen sedan väntar nog en lugn helg.

Trevlig helg!



Kommentarer
Mariami

Har man börjat lyxa är det bara att fortsätta! Fina bilder!

2011-11-11 @ 19:39:17
mamma

Varför är inte jag där... så jag också får ta såna fina bilder?

2011-11-11 @ 20:59:55
irene

Superfina foton

2011-11-11 @ 21:24:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0