Fin helg

Vi hade en toppenhelg hemma, jag tror jag var glad hela tiden. På fredagen åt vi köttfärssoppa och sen kollade vi på på spåret som Mats var proffs på. På lördagen åkte vi till Grycksbo av alla ställen på julmarknad i ett fint gammalt hus där man kunde bli inspirerad till sitt eget framtida hus. Det var mysigt, köpte sylt och korv och lotter och julgodis. När vi kom hem fikade vi på skyttepaviljongen. Sen bar det ut i skogen på promenad/svampplockning. Vi hittade en massa trattisar som fick åka till stockholm. På kvällen åt vi mer god mat som mamma lagade, kotletter:)

Söndag var vi lite trögstartade men tog oss ner på stan och skyltsöndag allafall, Katarina vann på alla lotterier och jag vann inte nåt men lika glad var jag för det.

Så skulle vi då bege oss ut i dubbelstormar och andra ovädersfenomen. Jag körde första biten till Mora och fick nog den värsta biten, temperaturen sjönk från 8 till nollgradigt och det regnade/snöregnade så man såg ingenting. Det var inge kul, sen fick Fredrik köra och då blev det relativt fint vinterföre. Men däcken känns som en bra investering i dessa tider:)

Nu håller jag på att baka bröd och hoppar nog över träningen ikväll. Tänkte skylla på att jag hade så himla ont i magen imorse men det har gått över så jag kan inte skylla på det. Har ingen lust helt enkelt.. Men appropå magen, ska he i mig lite hälsofil nu.

Ciao!


Kommentarer
mamma

Ja, visst hade vi en fin helg.

Så bra att ni kom hem tryggt och säkert. Jag kände mig inte helt lugn...

2011-11-28 @ 20:28:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0