H E L G

Nu är det helg tack och lov... Jag har ju sagt till mig själv att jag ska nöja mig med tre träningspass i veckan. Men det är lite som att säga att man är nöjd med ett C eller B när man faktiskt kunde fått ett A! Så för att riktigt kunna njuta av vinterstudion och fika hela helgen lång så körde jag ett pump-pass idag och nu är jag helt utpumpad. Hem, käkade lite rester, lång varm dusch och sen sov jag. Nu kan jag inte riktigt väcka kroppen men det tar sig väl under kvällen.

Skippade sittningen ikväll, känns lite tråkigt att inte gå när de styr upp något roligt men jag får ta det nästa gång.

Annars hade vi en föreläsning om fysisk aktivitet på recept idag som jag tycker är intressant. Alla borde träna! (fast det är tråkigt) Lite allafall:)

Nu går Fredrik runt här och städar så jag borde nog hjälpa han. Han har vart sjukskriven idag med huvudvärk.
Och nya vinterdäck kostar 6000...








Kommentarer
mamam

Vad fint ni har fått det i sovrummet. Och djuren trivs...

Och... Fredrik städar fast han är sjuk...

2011-11-19 @ 09:57:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0