jobbsöndag

Nu är jag på jobbet, de ringde när jag låg i sängen imorse och frågade om jag kunde ta dagen plus natten. I need the money! Kollade allafall vinterstudion här, så himla trevligt att det dragit igång igen:) Och Kallas kropp alltså, den är heeelt amazing! Snacka om kraftpaket, blir så impad!! Håhåjaja tänk om man själv tyckte det var kul att träna:P

Igår försökte vi rensa lite hemma, såg skidor, promenerade och lagade tacos till kvällsmat. Lugn och skön dag med andra ord.

Och imorgon är det måndag igen... ledig sådan dock men lite plugg måste nog hinnas med ändå.

Hejrå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0