Mat och skyr

Ikväll kommer Bea och Joel hit och käkar middag så vi håller på och pysslar med maten. Ibland tänker man att man kanske borde prova ett recept innen man bjuder på det men äsch, det blir säkert bra:P Jag laddar upp med lite skyr eftersom att matlagning inte blir prio ett sådana här vinterstudiohelger! Lärde mig av gårdagen att börja med en rejäl grötfrukost så jag skulle klara resten av dagen fram till middag allafall. Däremellan blev det kakor och mjölk:)

Jag tänkte plugga i helgen men det har inte blivit nåt alls av med det... jag är lite less på skolan märker jag, dåligt med motivationen. Men jag var inte frisk igår heller så jag skyller på det. Idag skylle jag på... skidåkning på tv.

Vi har använt min matberedare till maten förresten, den var jättebra mamma!

Nästa helg åker vi till Falun och jag längtar!!

Ciao!


Kommentarer
mamma

Det var bra det. Att matberedaren var bra, alltså.

Välkommen hem!

2011-11-20 @ 17:34:21
mams igen

Jag har också köpt skyr. Dyrt som bara den, men gott.

2011-11-20 @ 19:11:05
Bea

Tack för en superdupertrevlig kväll och god mat! och roligt var det :) Kram

2011-11-21 @ 20:55:03
URL: http://ilb.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bridget

Hur var ditt liv? - Det var en storm och nöd och kamp i en enda veva; det var gäckad längtan och fåfäng glöd och små glimtar ur molnens reva. Jag är så glad att jag fått leva.

RSS 2.0